LaurDIY

LaurDIY

Dec 12 - 2011

Fashion Lifestyle Music US Viral

Live Abonnees

Deel
674

Video's

1.21B

Weergaven

Subscribers, views and revenue growth of LaurDIY

Datum Abonnees Weergaven Video's Inkomsten
Vandaag 8.99M 1,205,423,328 133,834 674 $ 40 - 669
Fri 06 8.99M 1,205,289,494 203,782 674 $ 61 - 1,019
Thu 05 8.99M 1,205,085,712 349,467 674 $ 105 - 1,747
Wed 04 8.99M 1,204,736,245 178,000 674 1 $ 53 - 890
Tue 03 9.05M -60,000 1,204,558,245 235,847 673 $ 71 - 1,179
Mon 02 9.05M 1,204,322,398 470,998 673 $ 141 - 2,355
Sun 01 9.05M 1,203,851,400 392,588 673 1 $ 118 - 1,963
Totaal -60,000 1,964,516 2 $ 589 - 9,823

Groei in weergaven door LaurDIY

Groei in abonnees door LaurDIY

Video's

0 views

Published on January 1, 1970

0

Latest Video's door LaurDIY

  • LaurDIY: VLOGMAS YOUTUBER TRIP TO BIG BEAR! ❄️ YouTube

    VLOGMAS YOUTUBER TRIP TO BIG BEAR! ❄️

    256,696 Weergaven 256,696 104 Published on December 4, 2019 SHOP HOLIDAY MERCH: https://shop.laurdiy.com/ SHOP LAURDIY x ARDENE LAUNCH: http://bit.ly/2sH1pU5 omg I can't believe it's year 4 of this big bear ...
  • LaurDIY: DIY MASTER 11: GRAFFITI  *my biggest fail yet?* YouTube

    DIY MASTER 11: GRAFFITI *my biggest fail yet?*

    514,278 Weergaven 514,278 530 Published on December 1, 2019 SHOP LAURDIY MERCH: http://shop.laurdiy.com/ omg HAPPY DECEMBER 1ST WHAT THE HECK HOW DID THIS HAPPEN???? also welcome back to the ...
  • LaurDIY: BLACK FRIDAY HAUL 2019! YouTube

    BLACK FRIDAY HAUL 2019!

    504,952 Weergaven 504,952 262 Published on November 29, 2019 SHOP BLACK FRIDAY DEALS ON MERCH: http://shop.laurdiy.com/ hiiii DIY babes! I'm back with the annual black friday haul!! y'all know how I do black friday ...
  • LaurDIY: SECRET YOUTUBER GIFT SWAP YouTube

    SECRET YOUTUBER GIFT SWAP

    554,386 Weergaven 554,386 272 Published on November 23, 2019 SHOP LAURDIY MERCH: http://shop.laurdiy.com/ omg feeling HOLIDAY AF THIS WEEK!!!! Canadian thanksgiving happened in October so I've been dying to ...
  • LaurDIY: Buying YouTuber Merch & DIYing It #6: Emma Chamberlain, Kian & JC, Safiya Nygaard YouTube

    Buying YouTuber Merch & DIYing It #6: Emma Chamberlain, Kian & JC, Safiya Nygaard

    647,762 Weergaven 647,762 284 Published on November 17, 2019 SHOP NEW HOLIDAY MERCH: http://shop.laurdiy.com/ welcome back to the BYM&DI SERIES!!!! leave me some new YouTuber's that haven't been DIYed for ...
  • LaurDIY: the reality of filming a tv show YouTube

    the reality of filming a tv show

    267,547 Weergaven 267,547 104 Published on November 13, 2019 HOLIDAY MERCH DROP LIVE! https://shop.laurdiy.com/ HOLIDAY MERCH DROP LIVE! https://shop.laurdiy.com/ HOLIDAY MERCH DROP LIVE!
  • LaurDIY: Being Alisha Marie's Personal Assistant for the Day YouTube

    Being Alisha Marie's Personal Assistant for the Day

    918,765 Weergaven 918,765 387 Published on November 10, 2019 HOLIDAY MERCH DROP WEDNESDAY: http://shop.laurdiy.com/ I can't decide if I'm employee of the month (day lol) or fired????? HAHAH. Alisha Being MY ...
  • LaurDIY: HBO gave me my own show (WTF) YouTube

    HBO gave me my own show (WTF)

    310,367 Weergaven 310,367 137 Published on November 7, 2019 HOLIDAY MERCH DROP WED NOV 13: https://shop.laurdiy.com dude I will forever be shook over Craftopia and am SOOOO excited to bring you along on this ...
  • LaurDIY: THRIFT STORE SHOWDOWN: Best Friend vs. Best Friend (Mia Sayoko) YouTube

    THRIFT STORE SHOWDOWN: Best Friend vs. Best Friend (Mia Sayoko)

    831,052 Weergaven 831,052 333 Published on November 3, 2019 SHOP LAURDIY MERCH: http://shop.laurdiy.com/ omg welcome to a NEW DIY CHALLENGE!!! $30 and 30 minutes in a thrift store, who can come up with the ...
  • LaurDIY: Reading Mean Tweets About Myself YouTube

    Reading Mean Tweets About Myself

    338,702 Weergaven 338,702 229 Published on October 31, 2019 SHOP LAURDIY MERCH: http://shop.laurdiy.com/ honestllyyyyy, I thought the mean tweets were gonna be comin in HOT but I'm not mad at the lack of savagery ...
Sluit fullscreen
LaurDIY

LaurDIY